Profesjonalna Asystentka Prezesa Zarządu z Modułem Komputerowym

Po zakończeniu szkolenia oraz zdanym Egzaminie nadajemy Zaświadczenie MEN oraz Certyfikat wg klasyfikacji zawodu MPiPS – z kodem zawodu: 334304 Asystent Zarządu.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz.U. 2015 nr 0 poz. 149) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz.U. 2014 poz. 1145).

Cel szkolenia:


Przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą na profesjonalne realizowanie powierzonych zadań, m. in. sprawnej komunikacji, optymalnego zarządzania czasem, zachowania się w trudnych sytuacjach, jak również poznanie wielu praktycznych wskazówek ułatwiających pracę z oprogramowaniem biurowym.

Forma szkolenia:


Szczególny nacisk kładziemy na rozwiązania praktyczne, dlatego też szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, z naciskiem na interaktywny udział uczestników poprzez case study, gry symulacyjne, ćwiczenia, scenki, etc. Poziom wiedzy zdobytej przez Kursantki oceniany jest na bardzo wysoki, a rekomendacje Prezesów dużych Firm przyczyniają się do zapewnienia Paniom gwarancji satysfakcji z uczestnictwa w zajęciach.

Grupa docelowa:


Obecne i potencjalne Asystentki oraz Sekretarki Kadry Zarządzającej oraz osób, których praca polega na kontaktach z Kluczowymi Klientami.

Liczba uczestników: od 6 do 12.
Liczba godzin szkolenia: 16

Program szkolenia:


Moduł 1: Cechy Profesjonalnej Asystentki

  • Kwalifikacje zawodowe i osobiste
  • Reguły protokołu dyplomatycznego
  • Takt, uprzejmość, dyskrecja, lojalność, profesjonalizm
  • Strój służbowy – dobieranie stroju do okazji
  • Biżuteria – jakość i ilość
    Akcesoria – pióro, teczka, aktówka, etc.

Moduł 2: Style kierowania i zarządzania czasem szefów

  • Style kierowania szefów i wynikające z tego obowiązki
  • Gospodarowanie czasem własnym i swojego przełożonego
  • Prowadzenie terminarza szefa
  • Zasada Eisenhowera
  • Reguła 60/40
  • Planowanie zadań krótko i długo-terminowych
    Protokołowanie podczas spotkań

Moduł 3: Rozmowa telefoniczna

  • Etykieta telefoniczna
  • Pierwsze wrażenie przez telefon
  • Poczta głosowa
  • Pozostawianie wiadomości na automatycznej sekretarce
  • Rozmowy z trudnymi Klientami – warsztat
  • Organizacja telekonferencji

Moduł 4: Spotkania bezpośrednie z Klientami

  • Pierwsze wrażenie
  • Wartość uścisku dłoni
  • Profesjonalne powitanie VIP-a
  • Typy interesantów i sposoby rozmowy z nimi
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach
  • Asertywność
  • Wymiana wizytówek

Moduł 5: Savoir-vivre w biznesie

  • Powitanie
  • Uścisk dłoni. Czy podawać rękę? Jak podawać rękę?
  • Prezentacja/Przedstawianie
  • Tytuły naukowe przy przedstawianiu
  • Pierwszeństwo przedstawiania osób
  • Wyjazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
  • Organizacja: spotkań, imprez, przyjęć i wyjazdów służbowych
  • Ranga imprez na siedząco a na stojąco
  • Dopasowanie rodzaju przyjęcia do okazji
  • Najważniejsze miejsce przy stole
  • Ustalanie listy gości
  • Profesjonalne Zaproszenie
  • Skróty na zaproszeniach (S.T., C.T., R.S.V.P, REGRETS ONLY, EN CAS D’EMPECHEMENT, P.M., TENUE DE VILLE, TENUE DE SOIRÉE, ETC.)
  • Transport, odpowiedzialność, gospodarz imprezy
  • Dobieranie menu
  • Którymi sztućcami jeść kolejne dania?
  • Jakiego kieliszka używać do jakiego trunku?
  • Profesjonalny dobór napojów (jakość, rodzaj, temperatura, ilość)

Moduł 6: Prowadzenie korespondencji biurowej

  • Zasady sporządzania korespondencji/pism
  • Poprawność językowa
  • Style
  • Estetyczny wygląd
  • Korespondencja mailowa
  • Wygląd e-maili
  • Zasady grzeczności w poczcie elektronicznej
  • Wymogi „netykiety”
  • Podziękowania
  • Zaproszenia
  • Analiza korespondencji (m.in. termin odpowiedzi)
  • Klasyfikacja dokumentów- korespondencja poufna

Moduł 7: Word – formułowanie oficjalnych pism (Urzędy, Instytucje Samorządowe, ZUS, US, etc.)

  • Formatowanie biznesowego tekstu
  • Wstawianie firmowych nagłówków i stopek
  • Indeks i spis treści
  • Poprawa pisowni w dokumencie, Autokorekta
  • Skróty klawiaturowe ułatwiające pracę
  • Pisownia profesjonalnych dokumentów firmowych

Moduł 8: Power Point – tworzenie prezentacji multimedialnych

  • Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych
  • Korekta, wydruk próbny i przygotowania przed pokazem
  • Wyszukiwanie szablonów
  • Dostosowywanie wzorca tytułów
  • Optymalizowanie obrazów

Certyfikat:


W ramach ukończonego szkolenia: „Profesjonalna Asystentka Prezesa Zarządu z Modułem Komputerowym”, po pozytywnie zdanym egzaminie nadajemy Certyfikat wg klasyfikacji zawodu MPiPS – z kodem zawodu: 334304 Asystent Zarządu.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207).

Cena szkolenia: 1570 PLN Brutto

(w cenie praktyczne indywidualne wskazówki, coaching, wiele indywidualnych  informacji zwrotnych, Moduł Komputerowy z dodatkowymi wskazówkami z MS Office EXCEL, wartościowe arkusze kalkulacyjne optymalizujące pracę, skrypty szkoleniowe, wymiana doświadczeń, indywidualne stanowisko komputerowe, catering, w tym obiad każdego dnia szkolenia).

Terminy szkolenia: http://cds-szkolenia.pl/terminy-szkolen/

Zapytaj o więcej informacji:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Szkolenie przygotowane zostało z należyta starannością i zasługuje na pozytywną ocenę zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Zdobyta podczas szkolenia wiedza pozwoliła właściwie dobrać metody działania, przyczyniając się tym samym do lepszej organizacji pracy i sprawnej realizacji powierzonych zadań.

Magdalena Buczeń
PGNiG SA

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, kładąc nacisk na indywidualny udział uczestników. Sposób i przekazanie wiedzy był doskonały.

Anna Peregrym
Referent ds. pracowniczych SKALTECH, Legnica

Szkolenie zostało w pełni przeprowadzone profesjonalnie, z nastawieniem na indywidualne potrzeby klienta. Kurs wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym i dydaktycznym. Kompetentna kadra szkoleniowa dodatkowo podniosła jakość wykonywanej usługi.

Wojciech Rydzyński
Kierownik Pracowni ARCHIPLAN, Gdynia

Program szkolenia był bardzo interesujący i zawierał wszystkie ważne zagadnienia związane z praca asystentki. Pani Anna Kisicka w ciekawy sposób przeprowadziła zajęcia, kładąc nacisk na warsztatową stronę zajęć, wykazując tym samym wybitne zdolności trenerskie.

Anna Wolff
Referent ds. sekretariatu Centrum Integracji Społecznej „CISTOR” w Toruniu

Szkolenie przeprowadzone zostało w sposób profesjonalny i w pełni ukierunkowany na potrzeby szkolącej się osoby. Na szczególne uznanie zasługuje rola wykładowców prezentujących wysokie umiejętności dydaktyczne.

Jerzy Szkolnicki
Prezes Zarządu Green Way Sp. z o.o., Gdynia

Kompetentny Trener, wiedz, która została przekazana oraz warunki szkolenia zachęciły naszych pracowników do dalszego uczestnictwa w kursach organizowanych przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe.

Małgorzata Lalewicz
BROKER Hurtownie Materiałów Budowlanych, Starogard Gdański

Przeprowadzone szkolenie pozwoliło zdobyć uczestnikom nowe kwalifikacje zawodowe, które będą mogli w pełni wykorzystywać na dalszej drodze rozwoju zawodowego.

Bożena Stępień
Prezes Zarządu Centrum Księgowe, Doradcze i Informatyczne „BOJA” Sp. z o.o., Gdynia

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress