Cel szkolenia:


Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności odnośnie kultury i norm zachowań biznesowych. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z wizerunkiem, pierwszeństwem, komunikacją międzyludzką, korespondencją, a także normami zachowań podczas przyjęć.

Forma szkolenia:


Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów, co czyni zajęcia ciekawymi i sprawia, że wiedza jest łatwiejsza do przyswojenia.

Grupa docelowa:


Szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy chcą poznać zasady etykiety, a w szczególności do tych, którzy w swojej pracy szczególną wagę chcą przywiązywać do norm zachowań i zasad savoir vivre.

Liczba uczestników: od 8 do 12.
Liczba godzin szkolenia: 16

Program szkolenia:


1. Autoprezentacja – pierwszy kontakt:

  • Dobre pierwsze wrażenie
  • Odpowiednie powitanie
  • Profesjonalne podanie dłoni
  • Wizytówki i ich prawidłowe przedstawianie

2. Językowy savoir vivre:

  • Tytułowanie
  • Przechodzenie na „Ty”
  • Prowadzenie konwersacji:
    – Przyjmowane komplementów
    – Aktywne słuchanie
    – Kultura języka

3. Precendencja:

  • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach
  • Hierarchia służbowa i towarzyska
  • Przedstawianie siebie i innych osób

4. Przyjęcia biznesowe:

  • Etykieta przyjęć na stojąco i siedząco
  • Zaproszenia i Skróty na zaproszeniach (S.T., C.T., R.S.V.P, REGRETS ONLY, EN CAS D’EMPECHEMENT, P.M., TENUE DE VILLE, TENUE DE SOIRÉE, ETC.)
  • Przyjęcia biznesowe
  • Upominki i prezenty

5. Wizerunek i mowa ciała:

  • Ubiór kobiety i mężczyzny
  • Dress code
  • Mowa ciała – gesty
  • Gafy i wpadki

6. Savoir vivre przy stole:

  • Nakrycie stołu – rodzaje sztućców, zastawy, Szkła
  • Odpowiednie miejsce przy stole
  • Dobór alkoholu i posiłków do okazji
  • Przemówienia i toasty
  • Wejście i wyjście z restauracji

7. Sytuacje biznesowe:

  • Kontakty owocują kontakty
  • Rozmowy telefoniczne
  • Netykieta
  • Grzeczność
  • Korespondencja pisemna (list, mail)
  • Wystąpienia publiczne
  • Przygotowanie i prowadzenie spotkań
  • Biznesowo za granicą – obyczaje w innych krajach

Certyfikat:


Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia: „Savoir Vivre w Biznesie” wraz z wymienionym pełnym programem.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.

Formularz zgłoszenia:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Szkolenie przygotowane zostało z należyta starannością i zasługuje na pozytywną ocenę zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Zdobyta podczas szkolenia wiedza pozwoliła właściwie dobrać metody działania, przyczyniając się tym samym do lepszej organizacji pracy i sprawnej realizacji powierzonych zadań.

Magdalena Buczeń
PGNiG SA

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, kładąc nacisk na indywidualny udział uczestników. Sposób i przekazanie wiedzy był doskonały.

Anna Peregrym
Referent ds. pracowniczych SKALTECH, Legnica

Szkolenie zostało w pełni przeprowadzone profesjonalnie, z nastawieniem na indywidualne potrzeby klienta. Kurs wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym i dydaktycznym. Kompetentna kadra szkoleniowa dodatkowo podniosła jakość wykonywanej usługi.

Wojciech Rydzyński
Kierownik Pracowni ARCHIPLAN, Gdynia

Program szkolenia był bardzo interesujący i zawierał wszystkie ważne zagadnienia związane z praca asystentki. Pani Anna Kisicka w ciekawy sposób przeprowadziła zajęcia, kładąc nacisk na warsztatową stronę zajęć, wykazując tym samym wybitne zdolności trenerskie.

Anna Wolff
Referent ds. sekretariatu Centrum Integracji Społecznej „CISTOR” w Toruniu

Szkolenie przeprowadzone zostało w sposób profesjonalny i w pełni ukierunkowany na potrzeby szkolącej się osoby. Na szczególne uznanie zasługuje rola wykładowców prezentujących wysokie umiejętności dydaktyczne.

Jerzy Szkolnicki
Prezes Zarządu Green Way Sp. z o.o., Gdynia

Kompetentny Trener, wiedz, która została przekazana oraz warunki szkolenia zachęciły naszych pracowników do dalszego uczestnictwa w kursach organizowanych przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe.

Małgorzata Lalewicz
BROKER Hurtownie Materiałów Budowlanych, Starogard Gdański

Przeprowadzone szkolenie pozwoliło zdobyć uczestnikom nowe kwalifikacje zawodowe, które będą mogli w pełni wykorzystywać na dalszej drodze rozwoju zawodowego.

Bożena Stępień
Prezes Zarządu Centrum Księgowe, Doradcze i Informatyczne „BOJA” Sp. z o.o., Gdynia

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress