09.02.2017 r. (Czw), 10.02.2017 r. (Pt); (Czw-Pt, 9:00-15:30)

27.04.2017 r. (Czw), 28.04.2017 r. (Pt); (Czw-Pt, 9:00-15:30)

14.12.2017 r. (Czw), 15.12.2017 r. (Pt); (Czw-Pt, 9:00-15:30)

Cel szkolenia:


Celem szkolenia jest nabycie umiejętności wydajnej i optymalnej pracy z arkuszem kalkulacyjnym Excel. Zdobycie umiejętności rozwiązywania analitycznych problemów finansowo-księgowych, tworzenie modeli kalkulacji kosztów, cen i zysku oraz korzystać z przydatnych funkcji i narzędzi arkusza MS Excel.

Forma szkolenia:


Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów, co czyni zajęcia ciekawymi i sprawia, że wiedza jest łatwiejsza do przyswojenia.

Grupa docelowa:


Oferta skierowana zarówno do osób indywidualnych oraz firm i instytucji, którym poprzez zaawansowane wykorzystanie narzędzia MS Office EXCEL zależy na podniesieniu wydajności i komfortu pracy swoich Pracowników Działów Finansowo-Księgowych.

Liczba uczestników: 0d 6 do 12.
Liczba godzin szkolenia: 20

Program szkolenia:


  • Przetwarzanie danych za pomocą zaawansowanych funkcji wbudowanych – przetwarzanie danych na potrzeby analizy finansowej
  • Kredyty i odsetki
  • Odpisy amortyzacyjne: metoda naturalna, metoda liniowa, metoda degresywna
  • Narzędzia oceny projektów inwestycyjnych: okres zwrotu, księgowa stopa zwrotu, wewnętrzna stopa zwrotu, wartość bieżąca netto, indeks zyskowności
  • Statystyczna analiza danych:
    – funkcje baz danych
    – operacje na datach
    – porównywanie i wyszukiwanie różnic między danymi
    – funkcje matematyczne, statystyczne, tekstowe, logiczne
  • Budowa tabel:
    – analiza zgromadzonych danych tabelą przestawną
    – tworzenie i modyfikowanie list wykorzystywanych w raportach
    – Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy działalności przedsiębiorstwa (analiza według różnych kryteriów):
    – zasady budowania i działania tabel przestawnych
    – formaty danych prezentowanych w tabeli przestawnej (np. sumy, procenty, liczniki)
    – szybka analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej
    – elementy obliczeniowe
    – pola obliczeniowe
    – grupowanie danych w tabeli przestawnej
    – wykresy tabeli przestawnej
  • Import danych ze źródeł zewnętrznych (z plików tekstowych, baz danych, stron internetowych, plików XML), zastosowanie narzędzie Microsoft Query
  • Import i analiza danych z plików tekstowych do Excela, funkcje związane z przetwarzaniem danych tekstowych
  • Budowa łącz między skoroszytami i konsolidacja danych pochodzących z różnych arkuszy
  • Wielopoziomowe grupowanie danych
  • Budowanie modeli wielowariantowych z wykorzystaniem Scenariuszy
  • Autofiltr i filtr zaawansowany – możliwości i zastosowania, funkcja sumy pośrednie, formularz danych
  • Analiza danych za pomocą sum częściowych
  • Raport tabeli przestawnej i wykresu przestawnego jako zaawansowane narzędzie analizy działalności firmy ( m.in. analiza danych finansowych)
  • Optymalizacja złożonych problemów za pomocą narzędzia Solver. Narzędzie Szukaj wyniku

Certyfikat:


Uczestnicy otrzymują po zdanym egzaminie Certyfikat: „Microsoft Office Excel dla Finansistów i Księgowych” wraz z wymienionym pełnym programem.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.
Cena szkolenia: 1290 PLN Brutto 

Formularz zgłoszenia:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Podczas zajęć Prowadzący podchodził do każdego z Uczestników, w profesjonalny i zrozumiały sposób tłumacząc omawiane zagadnienia. Praktyczne umiejętności nabyte w trakcie szkolenia okazały się niezwykle przydatne zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym.

Jacek Skarbek
Prezes Zarządu GIWK Sp. z o.o., Gdańsk

Cechą szkolenia była wysoka jakość, profesjonalizm i rzetelność wykonania.

Marek Dąbrowski
Dyrektor North Cape Minerals Sp. z o.o., Gdańsk

Kurs został przeprowadzony w profesjonalny sposób, zgodnie z programem i harmonogramem. Przygotowanie kursu, materiały dydaktyczne dla uczestnika, podejście i zaangażowanie trenera w prowadzenie zajęć, a także wyposażenie sali szkoleniowej były na najwyższym poziomie.

Janina Borkowska
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Puck

Osoby prowadzące zajęcia wykazały się szeroką wiedza i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień, jak również przyjaznym podejściem do szkolonych osób. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć.

Lidia Krawiecka-Nacewicz
DCT, Tczew

Wiedza przekazana naszym pracownikom została w pełni wykorzystana na poszczególnych stanowiskach prac, a profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe wykorzystywane są nadal przez uczestników kursu.

Aleksandra Dziewit
Kierownik Działu Doskonalenia Systemu Zarządzania ZIAJA LTD Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o., Gdańsk

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress