Cel szkolenia:


Celem szkolenia jest poznanie zasad inicjowania profesjonalnego kontaktu z klientami, poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i preferencji klientów, nauka formułowania sposobu prezentacji oferty w oczekiwany przez klientów sposób, nabycie umiejętności zastosowania, argumentacji i komunikacji perswazyjnej. Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w pośrednich rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów, nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania, rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Forma szkolenia:


Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów, co czyni zajęcia ciekawymi i sprawia, że wiedza jest łatwiejsza do przyswojenia.

Grupa docelowa:


Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do pracownicy centrów call center, przedstawicieli handlowych, osób umawiających spotkania, managerów działów sprzedaży i call center, osoby chcące nabyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu telemarketingu.

Liczba uczestników: od 8 do 15
Liczba godzin szkolenia: 16

Program szkolenia:


  1. Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta:
    – Jakość obsługi klienta a pozycja Firmy na rynku
    – Rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
    – Sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb klientów Firmy
  2. Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem:
    – Nastawienie – fundament pozytywnych relacji
    – Co pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z klientami?
    – Elastyczność w kontaktach z klientami
    – Drzewo umiejętności – graficzne przedstawienie zestawu umiejętności niezbędnych dla profesjonalnego handlowca
  3. Psychologia obsługi klienta:
    – Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta
    – Typologia „trudnych klientów”
    – „Osobowościowa geneza” trudnego klienta
    – Style zachowań klientów
    – Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i dążeń
    – Sposoby postępowania z różnymi klientami
  4. Co to jest telemarketing
    – Telesprzedaż
    – Telemarketing właściwy
    – Telepromocja
  5. Rodzaje telemarketingu
    – Metody sprzedaży przez telefon
  6. Zasady pracy z telefonem
    – Kultura rozmowy telefonicznej
    – Czas trwania rozmowy telefonicznej
    – Planowanie rozmowy i formułowanie celu
  7. Etapy rozmowy telefonicznej
    – Otwarcie
    – Referencje
    – Pytanie o czas
    – Wyjaśnienie celu dzwonienia
    – Sondowanie
    – Pozytywne podsumowanie
    – Eliminowanie obiekcji
    – Zamknięcie
    – Zakończenie rozmowy
  8. Elementy negocjacji przez telefon
    – Wywieranie wpływu
  9. Przygotowanie argumentów sprzedażowych – bank korzyści
    – Prezentacja produktu i skuteczna argumentacja
    – Korzyści wynikające z relacji asertywnych z klientami
  10. Odbieranie telefonów
    – Przedstawianie się
    – Wyjaśnianie celu dzwonienia
    – Zasugerowanie rozwiązania
    – Zakończenie rozmowy
  11. Reakcje na negatywne stwierdzenia rozmówcy
    – Metody radzenia sobie z negatywnymi stwierdzeniami klientów i z krytyką
    – Metody odmawiania

Certyfikat:


Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia: „Efektywna Sprzedaż Pośrednia oraz Profesjonalna Obsługa Klienta” wraz z wymienionym pełnym programem.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.

Formularz zgłoszenia:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Dobór wykwalifikowanej kadry wykładowców, zaangażowanie i profesjonalizm pracowników Centrum Doradczo-Szkoleniowego oraz elastyczność w działaniu została pozytywnie oceniona przez uczestników szkoleń.

Jan Szymański
Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

Zdobyte umiejętności poprzez bezpośrednią pracę, angażowanie kursantów do samodzielnego myślenia i dyskusje umożliwiły szersze spojrzenie i wykorzystanie w celach zawodowych. Polecam Centrum Doradczo-Szkoleniowe jako firmę profesjonalnie organizującą oraz prowadzącą szkolenia z szerokiego zakresu.

Krystian Lindstaedt
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo KRYSTEL

Program szkolenia obejmował moduły: mowa ciała, komunikacja niewerbalna, testy psychologiczne, komunikacja werbalna oraz bariery komunikacyjne. Został przedstawiony w sposób bardzo ciekawy z zastosowaniem wielu przykładów z życia codziennego. Dzięki temu w szybkim czasie przyswoiłem nową wiedzę.

Krzysztof Maszota
Uczestnik Szkolenia

Uzyskane w trakcie szkolenia praktyczne wskazówki i wiedza teoretyczna pozwoliły również na lepszą identyfikację grup docelowych oraz ponowną, bardziej szczegółową analizę produktową, co znalazło swoje odzwierciedlenie w działaniach marketingowych.

Andrzej Sławiński
Dyrektor VERIM GmbH Sp. z o.o., Szwajcaria

Było to kolejne szkolenie profesjonalnie zorganizowane dla naszej firmy przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe, dlatego możemy polecić firmę jako znakomitego i skutecznego organizatora szkoleń.

Izabela Michniewska
Specjalista ds. Zasobów Ludzkich ALTADIS POLSKA S.A., Radom

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress