Cel szkolenia:


Celem szkolenia jest nabycie umiejętności skutecznego posługiwania się narzędziami negocjacyjnymi, uzyskiwania dobrych wyników niezależnie od przewagi drugiej strony, posiadania pełnej kontroli nad przebiegiem negocjacji oraz określenie i dokonania wyboru indywidualnego i skutecznego stylu negocjowania.

Forma szkolenia:


Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów, co czyni zajęcia ciekawymi i sprawia, że wiedza jest łatwiejsza do przyswojenia.

Grupa docelowa:


Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, menadżerów i handlowców, którzy pragną efektywnie i profesjonalnie przeprowadzać negocjacje z klientami lub partnerami biznesowymi.

Liczba uczestników: 0d 8 do 16.
Liczba godzin szkolenia: 16

Program szkolenia:


  1. Kluczowe czynniki sukcesu w negocjacjach:
    – Główne elementy w negocjacjach
    – Fazy procesu negocjacyjnego
    – Identyfikacja źródeł siły w negocjacjach
    – Budowanie własnej skuteczności w negocjacjach
    – Określenie mocnych stron i szans rozwojowych
    – Budowanie strategii negocjacyjnej:
  2. Prenegocjacje
    – Pięć podstawowych strategii negocjacji
    – Analiza własnego stylu negocjacji
    – Jak zwiększyć elastyczność stosowania różnych stylów negocjacji
    – Prognozowanie zachowań drugiej strony
    – Podważenie siły drugiej strony
  3. Stosowanie taktyk i kontrtaktyk negocjacyjnych:
    – Różnica między strategią a taktyką negocjacyjną
    – Przegląd 22 taktyk negocjacyjnych
    – Ćwiczenia umiejętności w rozpoznawaniu i stosowaniu poszczególnych taktyk
  4. Partner negocjacyjny:
    – Rozpoznanie typu osobowości partnera negocjacyjnego
    – Dobieranie taktyki negocjacyjnej w zależności od typu osobowości partnera negocjacyjnego
  5. Bariery w negocjacjach:
    – Techniki pokonywania impasu
    – Techniki obrony własnej oferty i radzenia sobie z przewagą drugiej strony
    – Radzenie sobie z emocjami utrzymywanie dobrych relacji
  6. Zespoły negocjacyjne:
    – Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach
  7. Renegocjacje umów handlowych
  8. Etapy negocjacji:
    – Omówienie kolejnych etapów negocjacji
    – Przygotowanie do negocjacji
    – Pierwszy kontakt
    – Negocjacje zasadnicze
    – Finał negocjacji
  9. Przygotowania do negocjacji:
    – Procedura przygotowania do negocjacji (uświadomienie sobie swoich atutów, zebranie potrzebnych informacji o partnerze negocjacyjnym – jego potrzebach i ograniczeniach, stworzenie planu rozmowy)
    – Wygenerowanie obszarów negocjacji
    – Analiza przypadków
    – Opracowanie celów dla różnych obszarów negocjacji
    – Ustalenie strategii negocjacji
    – Bat na negocjatora
    – Doskonalenie umiejętności w zakresie profesjonalnego przygotowania się do negocjacji handlowych
  10. Negocjacje zasadnicze:
    – Identyfikacja taktyk stosowanych przez rozmówcę
    – Dobór odpowiedniej kontrtaktyki
    – Argumentacja korzyściowa obu stron negocjacji
  11. Finał negocjacji:
    – Tworzenie umowy
    – Egzekwowanie postawionych żądań
    – Aspekt długofalowej współpracy
  12. Techniki wywierania wpływu i elementy komunikacji perswazyjnej

Certyfikat:


Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia: „Efektywne Negocjacje Biznesowe” wraz z wymienionym pełnym programem.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.

Formularz zgłoszenia:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Dobór wykwalifikowanej kadry wykładowców, zaangażowanie i profesjonalizm pracowników Centrum Doradczo-Szkoleniowego oraz elastyczność w działaniu została pozytywnie oceniona przez uczestników szkoleń.

Jan Szymański
Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

Zdobyte umiejętności poprzez bezpośrednią pracę, angażowanie kursantów do samodzielnego myślenia i dyskusje umożliwiły szersze spojrzenie i wykorzystanie w celach zawodowych. Polecam Centrum Doradczo-Szkoleniowe jako firmę profesjonalnie organizującą oraz prowadzącą szkolenia z szerokiego zakresu.

Krystian Lindstaedt
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo KRYSTEL

Program szkolenia obejmował moduły: mowa ciała, komunikacja niewerbalna, testy psychologiczne, komunikacja werbalna oraz bariery komunikacyjne. Został przedstawiony w sposób bardzo ciekawy z zastosowaniem wielu przykładów z życia codziennego. Dzięki temu w szybkim czasie przyswoiłem nową wiedzę.

Krzysztof Maszota
Uczestnik Szkolenia

Uzyskane w trakcie szkolenia praktyczne wskazówki i wiedza teoretyczna pozwoliły również na lepszą identyfikację grup docelowych oraz ponowną, bardziej szczegółową analizę produktową, co znalazło swoje odzwierciedlenie w działaniach marketingowych.

Andrzej Sławiński
Dyrektor VERIM GmbH Sp. z o.o., Szwajcaria

Było to kolejne szkolenie profesjonalnie zorganizowane dla naszej firmy przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe, dlatego możemy polecić firmę jako znakomitego i skutecznego organizatora szkoleń.

Izabela Michniewska
Specjalista ds. Zasobów Ludzkich ALTADIS POLSKA S.A., Radom

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress