Prezentacja oraz Autoprezentacja podczas Rozmów Handlowych oraz Wystąpień Publicznych

Cel szkolenia:


Celem szkolenia jest ulepszenie technik nawiązywania i utrzymania kontaktu handlowego z klientem, zwiększenie skuteczności sprzedaży, wykształcenie wszystkich podstawowych umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy.

Forma szkolenia:


Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów, co czyni zajęcia ciekawymi i sprawia, że wiedza jest łatwiejsza do przyswojenia.

Grupa docelowa:


Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą zwiększyć swoje umiejętności autoprezentacyjne.

Liczba uczestników: od 8 do 14.
Liczba godzin szkolenia: 16

Program szkolenia:


Moduł 1: Cechy skutecznej prezentacji

  • Etapy skutecznej prezentacji.
  • Efektywna komunikacja: niewerbalna i werbalna.
  • Mówienia językiem korzyści w każdej sytuacji.
  • Sposoby docierania do uczestników. Wykorzystania socjotechnik w celu osiągnięcia postawionych celów.
  • Bariery w prawidłowym zrozumieniu.

Moduł 2: Przygotowanie wystąpienia

  • Określenie celu prezentacji, wybór priorytetów.
  • Budowa profilu słuchacza :potrzeby zawodowe, intelektualne, emocjonalne, prawdopodobne oczekiwania.
  • Zarządzanie czasem prezentacji.
  • Wybór formy prezentacji.
  • Projektowanie struktury – lista kontrolna planowanej prezentacji.

Moduł 3: Kreowanie wizerunku

  • Sztuka autoprezentacji – wizerunek nadawcy.
  • Pewność siebie: stres i jego pokonywanie.
  • Asertywność.
  • Oddychanie, tonika, ekspresja, artykulacja.
  • Trening – przykłady ćwiczeń.

Certyfikat:


Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia: „Prezentacja oraz Autoprezentacja podczas Rozmów Handlowych oraz Wystąpień Publicznych” wraz z wymienionym pełnym programem.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.

Formularz zgłoszenia:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Dobór wykwalifikowanej kadry wykładowców, zaangażowanie i profesjonalizm pracowników Centrum Doradczo-Szkoleniowego oraz elastyczność w działaniu została pozytywnie oceniona przez uczestników szkoleń.

Jan Szymański
Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

Zdobyte umiejętności poprzez bezpośrednią pracę, angażowanie kursantów do samodzielnego myślenia i dyskusje umożliwiły szersze spojrzenie i wykorzystanie w celach zawodowych. Polecam Centrum Doradczo-Szkoleniowe jako firmę profesjonalnie organizującą oraz prowadzącą szkolenia z szerokiego zakresu.

Krystian Lindstaedt
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo KRYSTEL

Program szkolenia obejmował moduły: mowa ciała, komunikacja niewerbalna, testy psychologiczne, komunikacja werbalna oraz bariery komunikacyjne. Został przedstawiony w sposób bardzo ciekawy z zastosowaniem wielu przykładów z życia codziennego. Dzięki temu w szybkim czasie przyswoiłem nową wiedzę.

Krzysztof Maszota
Uczestnik Szkolenia

Uzyskane w trakcie szkolenia praktyczne wskazówki i wiedza teoretyczna pozwoliły również na lepszą identyfikację grup docelowych oraz ponowną, bardziej szczegółową analizę produktową, co znalazło swoje odzwierciedlenie w działaniach marketingowych.

Andrzej Sławiński
Dyrektor VERIM GmbH Sp. z o.o., Szwajcaria

Było to kolejne szkolenie profesjonalnie zorganizowane dla naszej firmy przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe, dlatego możemy polecić firmę jako znakomitego i skutecznego organizatora szkoleń.

Izabela Michniewska
Specjalista ds. Zasobów Ludzkich ALTADIS POLSKA S.A., Radom

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress