Program szkolenia:


Moduł 1: Istota i funkcje – wyłonienie zakresu działań PR

  • Co to jest public relations?
  • Komunikacja jako fundament działań pr-owskich
  • Public relations a dziedziny pokrewne: reklama, dziennikarstwo
  • Odbiorcy działań PR-owskich- środowisko wewnętrzne i zewnętrzne

Moduł 2: Otoczenie wewnętrzne jako odbiorca działań PR-owskich

  • Tworzenie strategii PR w oparciu o sytuację wyjściową oraz analizę sytuacji w firmie
  • Świadome kształtowanie wizerunku w kontakcie z pracownikami -umiejętność budowania autorytetu
  • Radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi

Moduł 3: Wizerunek i tożsamość firmy

  • Narzędzia kształtowania wizerunku – organizacji – instytucji
  • Tworzenie i promocja elementów identyfikujących firmę
  • Organizacja imprez (pokazy, targi, wystawy, seminaria, imprezy otwarte itp.)

Moduł 4: Budowanie relacji z mass mediami

  • Charakterystyka mediów, współpraca z dziennikarzami
  • Materiały prasowe, sprostowania – formułowanie tekstów i notatek
  • Organizacja konferencji prasowych

Certyfikat:


Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia: „Public Relations” wraz z wymienionym pełnym programem.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.

Formularz zgłoszenia:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Dobór wykwalifikowanej kadry wykładowców, zaangażowanie i profesjonalizm pracowników Centrum Doradczo-Szkoleniowego oraz elastyczność w działaniu została pozytywnie oceniona przez uczestników szkoleń.

Jan Szymański
Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

Zdobyte umiejętności poprzez bezpośrednią pracę, angażowanie kursantów do samodzielnego myślenia i dyskusje umożliwiły szersze spojrzenie i wykorzystanie w celach zawodowych. Polecam Centrum Doradczo-Szkoleniowe jako firmę profesjonalnie organizującą oraz prowadzącą szkolenia z szerokiego zakresu.

Krystian Lindstaedt
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo KRYSTEL

Program szkolenia obejmował moduły: mowa ciała, komunikacja niewerbalna, testy psychologiczne, komunikacja werbalna oraz bariery komunikacyjne. Został przedstawiony w sposób bardzo ciekawy z zastosowaniem wielu przykładów z życia codziennego. Dzięki temu w szybkim czasie przyswoiłem nową wiedzę.

Krzysztof Maszota
Uczestnik Szkolenia

Uzyskane w trakcie szkolenia praktyczne wskazówki i wiedza teoretyczna pozwoliły również na lepszą identyfikację grup docelowych oraz ponowną, bardziej szczegółową analizę produktową, co znalazło swoje odzwierciedlenie w działaniach marketingowych.

Andrzej Sławiński
Dyrektor VERIM GmbH Sp. z o.o., Szwajcaria

Było to kolejne szkolenie profesjonalnie zorganizowane dla naszej firmy przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe, dlatego możemy polecić firmę jako znakomitego i skutecznego organizatora szkoleń.

Izabela Michniewska
Specjalista ds. Zasobów Ludzkich ALTADIS POLSKA S.A., Radom

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress