Program szkolenia:


Moduł 1: Pojęcie marketingu i rola strategii marketingowej w firmie

  • Istota i zasadnicze zasady marketingu
  • Cechy podejścia strategicznego w marketingu
  • Fazy projektowania strategii marketingowej firmy

Moduł 2: Strategiczne analizy w przedsiębiorstwie

  • Zasady analizy strategicznej metodą SWOT – mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia dla firmy
  • Analiza BCG (produktywne portfolio)
  • Analiza Ansoffa (analiza rozwoju)

Moduł 3: Badania marketingowe

  • Projektowanie badania marketingowego
  • Metodologia badań marketingowych (metody , techniki i narzędzia badań)
  • Pracowanie danych i analiza wyników badań

Moduł 4: Plan marketingowy jako element biznesowy w firmie

  • Zasady tworzenia i budowa planu marketingowego jako wdrążenia wybranej strategii firmy
  • Struktura planu marketingowego – Właściwy podział zadań przy konstrukcji planu

Certyfikat:


Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia: „Strategie i Plany Marketingowe” wraz z wymienionym pełnym programem.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.

Formularz zgłoszenia:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Dobór wykwalifikowanej kadry wykładowców, zaangażowanie i profesjonalizm pracowników Centrum Doradczo-Szkoleniowego oraz elastyczność w działaniu została pozytywnie oceniona przez uczestników szkoleń.

Jan Szymański
Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

Zdobyte umiejętności poprzez bezpośrednią pracę, angażowanie kursantów do samodzielnego myślenia i dyskusje umożliwiły szersze spojrzenie i wykorzystanie w celach zawodowych. Polecam Centrum Doradczo-Szkoleniowe jako firmę profesjonalnie organizującą oraz prowadzącą szkolenia z szerokiego zakresu.

Krystian Lindstaedt
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo KRYSTEL

Program szkolenia obejmował moduły: mowa ciała, komunikacja niewerbalna, testy psychologiczne, komunikacja werbalna oraz bariery komunikacyjne. Został przedstawiony w sposób bardzo ciekawy z zastosowaniem wielu przykładów z życia codziennego. Dzięki temu w szybkim czasie przyswoiłem nową wiedzę.

Krzysztof Maszota
Uczestnik Szkolenia

Uzyskane w trakcie szkolenia praktyczne wskazówki i wiedza teoretyczna pozwoliły również na lepszą identyfikację grup docelowych oraz ponowną, bardziej szczegółową analizę produktową, co znalazło swoje odzwierciedlenie w działaniach marketingowych.

Andrzej Sławiński
Dyrektor VERIM GmbH Sp. z o.o., Szwajcaria

Było to kolejne szkolenie profesjonalnie zorganizowane dla naszej firmy przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe, dlatego możemy polecić firmę jako znakomitego i skutecznego organizatora szkoleń.

Izabela Michniewska
Specjalista ds. Zasobów Ludzkich ALTADIS POLSKA S.A., Radom

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress