Cel szkolenia:


Szkolenie obejmuje całokształt praktycznej i teoretycznej wiedzy potrzebnej do przygotowania i wdrożenia SOOP wraz z przygotowaniem narzędzia oceny i zaprojektowaniem systemu udzielania informacji zwrotnej.

Forma szkolenia:


Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów, co czyni zajęcia ciekawymi i sprawia, że wiedza jest łatwiejsza do przyswojenia.

Grupa docelowa:


Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów HR, menedżerów oraz właścicieli firm odpowiedzialnych za systemy ocen pracowniczych, ale także pracowników tych firm w których planowane jest wprowadzenie systemu ocen okresowych pracowników.

Liczba uczestników: od 8 do 14.
Liczba godzin szkolenia: 16

Program szkolenia:


  1. Miejsce Systemu Ocen Okresowych Pracowników w polityce personalnej Przedsiębiorstwa
  2. Opis stanowiska pracy i profil kompetencyjny pracownika jako materiał wyjściowy do konstrukcji SOOP
  3. Kryteria oceny:
    – Wybór kryteriów oceny
    – Opis kompetencji
  4. Narzędzia oceny:
    – Skale
    – Arkusz oceny
    – Inne narzędzia
    – Regulamin oceniania w firmie
  5. Przygotowanie do rozmowy oceniającej:
    – Analiza wyników pracy i obserwacja jako podstawa oceniania
    – Czynności przed rozmową
    – Planowanie rozmowy
  6. Zasady komunikacji podczas rozmowy oceniającej:
    – Zasady udzielania informacji zwrotnych
    – Udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej
    – Zasady udzielania negatywnej informacji zwrotnej
  7. Rozmowa oceniająca:
    – Style prowadzenia rozmowy
    – Etapy rozmowy
    – Ćwiczenia z kamerą wideo – symulacja rozmów
    – Pułapki psychologiczne w ocenie

Certyfikat:


Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia: „System Okresowych Ocen Pracowników” wraz z wymienionym pełnym programem.


Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.

Formularz zgłoszenia:

Wybierz szkolenie z listy:*

Imię i nazwisko*

Adres email*

Telefon*

* - pole wymagane

Wybrane opinie:

Dobór wykwalifikowanej kadry wykładowców, zaangażowanie i profesjonalizm pracowników Centrum Doradczo-Szkoleniowego oraz elastyczność w działaniu została pozytywnie oceniona przez uczestników szkoleń.

Jan Szymański
Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

Zdobyte umiejętności poprzez bezpośrednią pracę, angażowanie kursantów do samodzielnego myślenia i dyskusje umożliwiły szersze spojrzenie i wykorzystanie w celach zawodowych. Polecam Centrum Doradczo-Szkoleniowe jako firmę profesjonalnie organizującą oraz prowadzącą szkolenia z szerokiego zakresu.

Krystian Lindstaedt
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo KRYSTEL

Program szkolenia obejmował moduły: mowa ciała, komunikacja niewerbalna, testy psychologiczne, komunikacja werbalna oraz bariery komunikacyjne. Został przedstawiony w sposób bardzo ciekawy z zastosowaniem wielu przykładów z życia codziennego. Dzięki temu w szybkim czasie przyswoiłem nową wiedzę.

Krzysztof Maszota
Uczestnik Szkolenia

Uzyskane w trakcie szkolenia praktyczne wskazówki i wiedza teoretyczna pozwoliły również na lepszą identyfikację grup docelowych oraz ponowną, bardziej szczegółową analizę produktową, co znalazło swoje odzwierciedlenie w działaniach marketingowych.

Andrzej Sławiński
Dyrektor VERIM GmbH Sp. z o.o., Szwajcaria

Było to kolejne szkolenie profesjonalnie zorganizowane dla naszej firmy przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe, dlatego możemy polecić firmę jako znakomitego i skutecznego organizatora szkoleń.

Izabela Michniewska
Specjalista ds. Zasobów Ludzkich ALTADIS POLSKA S.A., Radom

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress