Cel szkolenia:
Szkolenie obejmuje całokształt praktycznej i teoretycznej wiedzy potrzebnej do przygotowania i wdrożenia SOOP wraz z przygotowaniem narzędzia oceny i zaprojektowaniem systemu udzielania informacji zwrotnej.
Forma szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów, co czyni zajęcia ciekawymi i sprawia, że wiedza jest łatwiejsza do przyswojenia.
Grupa docelowa:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów HR, menedżerów oraz właścicieli firm odpowiedzialnych za systemy ocen pracowniczych, ale także pracowników tych firm w których planowane jest wprowadzenie systemu ocen okresowych pracowników.
Liczba uczestników: od 8 do 14.
Liczba godzin szkolenia: 16
Program szkolenia:
- Miejsce Systemu Ocen Okresowych Pracowników w polityce personalnej Przedsiębiorstwa
- Opis stanowiska pracy i profil kompetencyjny pracownika jako materiał wyjściowy do konstrukcji SOOP
- Kryteria oceny:
– Wybór kryteriów oceny
– Opis kompetencji - Narzędzia oceny:
– Skale
– Arkusz oceny
– Inne narzędzia
– Regulamin oceniania w firmie - Przygotowanie do rozmowy oceniającej:
– Analiza wyników pracy i obserwacja jako podstawa oceniania
– Czynności przed rozmową
– Planowanie rozmowy - Zasady komunikacji podczas rozmowy oceniającej:
– Zasady udzielania informacji zwrotnych
– Udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej
– Zasady udzielania negatywnej informacji zwrotnej - Rozmowa oceniająca:
– Style prowadzenia rozmowy
– Etapy rozmowy
– Ćwiczenia z kamerą wideo – symulacja rozmów
– Pułapki psychologiczne w ocenie
Certyfikat:
Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia: „System Okresowych Ocen Pracowników” wraz z wymienionym pełnym programem.
Miejsce szkolenia: Siedziba firmy CDS (Gdynia, Plac Kaszubski 8/207) lub miejsce wskazane przez Klienta.
Formularz zgłoszenia:
Wybrane opinie:
Dobór wykwalifikowanej kadry wykładowców, zaangażowanie i profesjonalizm pracowników Centrum Doradczo-Szkoleniowego oraz elastyczność w działaniu została pozytywnie oceniona przez uczestników szkoleń.
Jan Szymański
Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Zdobyte umiejętności poprzez bezpośrednią pracę, angażowanie kursantów do samodzielnego myślenia i dyskusje umożliwiły szersze spojrzenie i wykorzystanie w celach zawodowych. Polecam Centrum Doradczo-Szkoleniowe jako firmę profesjonalnie organizującą oraz prowadzącą szkolenia z szerokiego zakresu.
Krystian Lindstaedt
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo KRYSTEL
Program szkolenia obejmował moduły: mowa ciała, komunikacja niewerbalna, testy psychologiczne, komunikacja werbalna oraz bariery komunikacyjne. Został przedstawiony w sposób bardzo ciekawy z zastosowaniem wielu przykładów z życia codziennego. Dzięki temu w szybkim czasie przyswoiłem nową wiedzę.
Krzysztof Maszota
Uczestnik Szkolenia
Uzyskane w trakcie szkolenia praktyczne wskazówki i wiedza teoretyczna pozwoliły również na lepszą identyfikację grup docelowych oraz ponowną, bardziej szczegółową analizę produktową, co znalazło swoje odzwierciedlenie w działaniach marketingowych.
Andrzej Sławiński
Dyrektor VERIM GmbH Sp. z o.o., Szwajcaria
Było to kolejne szkolenie profesjonalnie zorganizowane dla naszej firmy przez Centrum Doradczo-Szkoleniowe, dlatego możemy polecić firmę jako znakomitego i skutecznego organizatora szkoleń.